Nöjdhetsgaranti
Om du inte är helt nöjd med dina glasögon inom 30 dagar, hör av dig till oss i butik, mejl eller ring 031-3751046. Vi bokar då en ny tid och går tillsammans igenom vad som inte fungerar. I vissa fall kan en justering av passformen räcka, i andra fall behövs en ny syntest och ett nytt par glasögon. Skulle vi inte hitta en lösning som fungerar för dig, erbjuder vi självklart full återbetalning.
Om du vill returnera är det bästa att du besöker oss i butiken så hjälper vi dig vidare. Om du inte har möjlighet att besöka oss kontaktar du oss på info@oscaroptik.se där du beskriver vilket problem du upplever så återkopplar vi med instruktioner om hur och var du ska skicka paketet. Returfrakt betalas av dig som kund.
Om du har några frågor om returer kan du alltid kontakta oss på info@oscaroptik.se
Återbetalningar
Vi meddelar dig när vi har tagit emot och kontrollerat returen. Är allt i sin ordning återbetalar vi automatiskt till den ursprungliga betalningsmetoden inom 5 arbetsdagar. Kom ihåg att det kan ta ett tag innan banken eller kreditkortsföretaget har behandlat returen så att den syns hos dig. Om det har gått mer än 10 arbetsdagar sedan vi godkände din retur och du inte fått återbetalning ska du kontakta oss på info@oscaroptik.se